منتديات البدر العامة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يا أعضاء يا مشرفين يا ناس ...أدخلوا..بسرعة

2 مشترك

يا أعضاء يا مشرفين يا ناس ...أدخلوا..بسرعة Empty يا أعضاء يا مشرفين يا ناس ...أدخلوا..بسرعة

مُساهمة من طرف mikatoo الخميس 18 أكتوبر - 0:23

أنا بسلم عليكم كلكم وبشكركم من كل قلبي على إنضمامكم لينا في المنتدى ده..عشان نبقى أسرة واحدة...

ده خطوات منتدانا الجميل اللي بيضمنا كلنا (((( البــــدر ))))

أولاً : كانت فكرة المنتدى أن احنا نعمل حاجة تجمعنا

ثانياً : وبخطوة جريئة من المدير العام البدر لأقيته جاي في يوم وبيقوللي انا خلاص بدأت في المنتدى عايزك معايا وده نتيجة خبرتي السابقة في المنتديات .

ثالثاً : بدأنا العمل بجد من أجل أن احنا نرتقي بالنتدى . تعبنا واتعرفنا على ناس زي العسل شاركوا معانا.

ولسه المسيرة مستمرة من أجل ان احنا نبقى أحسن منتدى في قارة افريقيا . وأسيا وأروبا يعني باختصار في العالم كله.

عشان كده أنا اسف على الإطالة عليكم.... بس أنا كل هدفي أن احنا نرتقي بمنتدانا يعني انت تعرف صحبك هاته معانا ويا جماعة لو كل واحد فينا اعطى من وقته نص ساعة كل يوم للمنتدى يكتب موضوع ويرد على مواضيع هانكون تمام وطبعاً مش كلنا مشغولين للدرجة ده.

يا رب الجميع يشارك في أن احنا نرتقي بالمنتدى بتاعنا شاركوا ولا تترددوا
mikatoo
mikatoo
مشرف عام المنتدى
مشرف المنتديات الأدبية
مشرف قسم الصور الجميلة
مشرف عام المنتدىمشرف المنتديات الأدبيةمشرف قسم الصور الجميلة

ذكر
إعلانات المنتدى : <!-- رمز إستدعاء الإعلان --><script src="http://ads.araby.com/serve/65TkNPzrmwtUts2991/"></script>

يا أعضاء يا مشرفين يا ناس ...أدخلوا..بسرعة Empty رد: يا أعضاء يا مشرفين يا ناس ...أدخلوا..بسرعة

مُساهمة من طرف نور الدين الأحد 21 أكتوبر - 20:49

ربنا يقدرنا على فعل ما نسطتيع من أجل الأرتقاء بالمنتدى
وربنا يوفقنا كلنا وان ششاء الله هنكون أحسن منتدى في العالم
نور الدين
نور الدين
عضو بدرجة : شويش
عضو بدرجة : شويش

ذكر
البلد : مصر
إعلانات المنتدى : <!-- رمز إستدعاء الإعلان --><script src="http://ads.araby.com/serve/65TkNPzrmwtUts2991/"></script>